dinsdag 4 september 2012

Begin Mei 1987 - een snelle blog



Even een snelle blog tussendoor. Drukke dag voor de boeg. Het is al effe geleden, dus here we go :


Om jullie volledig in de tijdsgeest te dompelen, aan de overkant wordt in Ciné Sinjoor de vorige keer besproken The Golden Child getoond. The fourth protocol is de publiekstrekker in Cine Rex, misschien een goed idee met het huidige succes van Tinker, Tailor deze nog eens op te diepen.

Eigenlijk alleen Black widow met Debra Winger en Theresa Russell gezien die week. In retrospect een typische chick thriller, maar het is de eerste film die de enigmatische Russell in de kijker zetten voor me. Het begin van een haat/liefde verhouding welke enkele jaren zou duren. Ik weet nog steeds niet of ik ze moet bewonderen of haten. Black Widow was ook van interesse omdat Dennis Hopper er een kleine rol in speelde. Hopper was voor mij, vooral na "My science project", een acteur om naar uit te kijken.


Wat me ook nog is bijgebleven van die periode waren de trailers die telkens voor elke film getoond werden. Ik heb bijvoorbeeld nooit begrepen waarom in de trailer voor "Half moon street" de titel met opgaande inflectie uitgesproken werd. Nu wel dus...

http://www.artistdirect.com/video/half-moon-street/52736

Trailer was raar genoeg niet te vinden op YT.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten