donderdag 9 augustus 2012

2e week van Oktober






Een van dé films van 1986 is/was ongetwijfeld James Cameron's Aliens. Als ik één overduidelijke herinnering heb aan zaal Ciné Sinjoor, dan ik het déze film wel. Ooit hoop ik foto's van de zaal zelf nog op de kop te tikken want Sinjoor, née Pathé, was een uitermate prachtig ingericht gebouw als ik me herinner.
Hetgene me nog het meest is bijgebleven van deze film is dat 1) het me verwonderde dat zulk een bij momenten gruwelijke en spannende film KT was en 2) ik naar alle waarschijnlijkheid door deze onhoudbare spanning, sporen van mijn vingentoppen op de leuningen van de cinemastoel heb achtergelaten.

Een zéér uitgebreide "Making of" van deze klassieker is op YT te vinden :


Voor de rest geen films gezien, hoewel ik bij het bekijken van de programmatie toch enkele titels vind die ik dringend eens moet opzoeken:

Baby, Secret of the lost legend
Hoewel de animatronics er zeker naar huidige maatstaven extreem clunky uitzien.


Murphy's Law
Met de onkraakbare Charles Bronson. Blijkbaar een film uit de Cannon-stal.


Car trouble
Met Julie Walters. Om reden van nochthans zéér tamme sexuele scènes KNT.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten