donderdag 16 augustus 2012

De Century-zalen

Aangezien ik deze nacht vrijwel slapeloos heb doorgebracht mankeer ik even de mentale capaciteiten om een deftige aflevering te verwoorden. Ik heb wel ontdekt dat ik wél van januari 87 een AUB heb, en nog geen van de minste. Zal misschien iets voor morgen zijn.

Ik sprak vorige keer van een van mijn favoriete zalen, Cine Brabo, waar telkens weer films werden geprogrammeerd die volledig "mijne meug" waren. Na het zien van volgend filmpje (dank aan Patsofilm op YT, check zijn account, die is een must) bevind ik volledig terug in die donkerrode, bruine omgeving.

Wat me ineens te binnen schiet is dat er voor elke vertoning een en hetzelfde schilderij op het doek werd geprojecteerd, inderdaad een oud-Vlaamsch schilderij van Antwerpen gezien vanop Linkeroever.


Gelukkig zou het nog ettelijke jaren duren eer volgende nieuwsfeiten zich moesten voordoen. Pijnlijke zaak.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten