dinsdag 22 januari 2013

Filmfestival Antwerpen 1986

En wat vinden we ook nog terug? Een programmaatje van het FFA van het jaar daarvoor! Ik geloof dat ik toen maar een enkele film was gaan bekijken en dat was de hierin besproken Creator met Peter 'O Toole. Ik verwachtte en laugh out loud komedie, maar wat ik kreeg was een redelijk tranerige dramedy. Bonus voor mijn 12-jarige oogjes waren wel de bazongas van Virginia Madsen.

Enkele opmerkingen : lees zeker de rubriek "Couleur Locale", fijn om te lezen dat er indertijd met zoveel humor in een filmfestivalblaadje mocht geschreven worden. En vergelijk met de stijve, politiek correcte boekjes van nu.

Ook viel het meteen op met hoevelen de lokale bedrijven wel waren om het FFA te sponsoren. Ook niks meer van dat heden ten dage. Sponsoring? Wasda?












Geen opmerkingen:

Een reactie posten